digitalni pomočnik

secondego

Edini chatbot, ki zna dobro slovensko.

Zato je edini digitalni pomočnik oz. chatbot, ki vam bo v slovenskem jeziku
zares v pomoč. Uporabite ga lahko tudi v drugih jezikih, npr. angleščini.

Učenje chatbota SecondEGO  je preprosto, hitro in cenovno  najugodnejše.

Za  dodatne informacije  nam pišite  na info@amebis.si ali nas pokličite na
(01) 83 11 035.

Zato je edini digitalni pomočnik oz. chatbot, ki vam bo v slovenskem jeziku zares v pomoč. Uporabite ga lahko tudi v drugih jezikih, npr. angleščini.

Učenje chatbota SecondEGO je preprosto, hitro in cenovno najugodnejše.

Za  dodatne informacije  nam pišite  na info@amebis.si ali nas pokličite na (01) 83 11 035.

Najpogostejše vloge chatbota SecondEGO

Uporabniška podpora​

V vlogi uporabniške podpore chatbot namesto ljudi odgovarja na vprašanja uporabnikov. Najpogosteje na spletnih straneh ali v obliki mobilnih aplikacij, lahko pa tudi drugje, npr. v Facebook Messengerju.

Primeri dobre prakse takšne vpeljave chatbota SecondEGO so na spletnih straneh A1, bob, DARS-PIC, SID Banka, Sklad skladov, Modra zavarovalnica, ZPIZ in Mariborski vodovod.

Pomoč pri prodaji

V vlogi prodajalca chatbot stranki najprej postavi nekaj preprostih in lahko razumljivih vprašanj, da izve, kaj stranka želi. Popolnoma enako, kot to počne pravi prodajalec.

Na osnovi odgovorov stranke chatbot stranki predlaga najboljšo izbiro in ji obenem tudi že odpre spletno stran te izbire, da stranka samo še potrdi nakup.

Stranki se ni treba ukvarjati s podrobnostmi ali tehničnimi karakteristikami izdelka, ki jih pogosto niti ne razume, nakup pa opravi na najlažji in najhitrejši način.

V Verigi Lesce ugotavljajo, da se je zaradi uporabe chatbota SecondEGO povečala spletna prodaja, znižala obremenitev prodajalcev, čas nakupne odločitve kupca pa se je skrajšal.

V vlogi prodajalca je chatbot SecondEGO v Verigi Lesce poleg slovenskega jezika na voljo tudi v angleškem in nemškem jeziku.

Pomoč pri kompleksnih aplikacijah

Direktorji in podjetniki za odločanje potrebujejo podatke, nimajo pa časa, da bi se ukvarjali z zapletenimi strukturami kompleksnih računovodskih aplikacij. Podatke jim zato zagotovijo zaposleni ali zunanji računovodski servisi.

Z vpeljavo chatbota v take aplikacije, direktor ali podjetnik svoje zahteve namesto zaposlenim posreduje chatbotu. Ta mu podatke vrne takoj in kadarkoli, tudi izven delovnega časa.

V spletni računovodski aplikaciji AccountingBox je chatbot Zdenka direktorjem in podjetnikom v ogromno pomoč.

Mnenja uporabnikov

Saša Podpreskar, SID Banka

Saša Podpeskar

Direktorica oddelka za marketing in odnose z javnostmi, SID banka

“Spletna stran SID banke je zaradi obsežnosti vsebin in specifične ponudbe lahko za uporabnika težje obvladljiva. Da bi olajšali dostop do informacij in obiskovalcem omogočili vodenje po vsebinah smo na stran namestili Amebisovega digitalnega pomočnika SecondEGO.

S pomočnikom smo zelo zadovoljni, saj je le v enem mesecu uporabnikom podal več kot 1.300 odgovorov, s čimer je zagotovo izboljšal uporabniško izkušnjo naših strank, predvsem pa razbremenil sodelavke v klicnem centru, ki se zdaj lahko osredotočijo na kompleksnejša vprašanja strank.”

Edmond Pajk, ZPIZ

mag. Edmond Pajk

Namestnik generalnega direktorja in direktor sektorja informacijskih tehnologij, ZPIZ

“ZPIZ na svoji spletni strani ponuja informacije in storitve različnim uporabnikom, med katerimi so tudi starejši in uporabniki iz ranljivih skupin. Zato si stalno prizadevamo izboljševati dostopnost vsebin in storitev.

Med najpomembnejšimi orodji za povečanje dostopnosti sta tudi digitalni pomočnik SecondEGO in eBralec. SecondEGO uporabnikom pomaga hitreje poiskati vsebine in storitve, eBralec pa omogoča poslušanje besedil na spletni strani.

Obe storitvi so uporabniki dobro sprejeli. Digitalni pomočnik npr. pomaga pri iskanju vsebin do 1.000 uporabnikom dnevno.

Pomembna prednost obeh orodij je tradicionalno visoka jezikovna kompetenca podjetja Amebis, kar ima vrsto konkretnih prednosti pri izvedbi, upravljanju in uporabi tovrstnih orodij.”

Jernej Zavernik, A1

Jernej Zavernik

Vodja službe napredne tehnične podpore in operativnega centra, A1 Slovenija, d. d. 

“S chatbotom SecondEGO na spletnih straneh A1.si in bob.si smo uporabnikom omogočili hitrejše komuniciranje z nami. Uvedba chatbota nam je dodatno omogočila avtomatizacijo klicnega centra.

Kontakti, ki smo jih pred uporabo chatbota SecondEGO obdelovali ročno, se sedaj obdelajo avtomatsko. Zaradi tega se uporabniki izognejo čakanju na prostega agenta.

Za SecondEGO smo se odločili zaradi preproste postavitve inupravljanja ter najboljše jezikoslovne podpore za slovenski jezik.

V A1 Slovenija smo z izdelki Amebisa ter podporo izdelkom izredno zadovoljni. Vsakemu, ki želi vzpostaviti chatbota na svoji spletni strani priporočamo chatbota SecondEGO.”

Za  dodatne informacije  nam pišite  na info@amebis.si ali nas pokličite na (01) 83 11 035.

Amebis, d. o. o., Kamnik
Bakovnik 3, p. p. 69
1241 Kamnik

telefon: +386 1 83 11 035
e-pošta: info@amebis.si