Preizkusite avtomatsko lektorico BESANO, varuško vašega ugleda!
BREZPLAČEN PREIZKUS in DODATNI POPUST OB NAROČILU
Chatbota SecondEGO učite sami s pomočjo preprostih miselnih diagramov, ki izrazito olajšajo učenje.
Sami boste z lahkoto upravljali vse spremembe v znanju chatbota. Najem dragih programerjev zato ne bo potreben.
Pri chatbotu SecondEGO imate znanje popolnoma pod nadzorom.
Spremembe v znanju chatbota lahko vpeljete kadarkoli in takoj, ko jih potrebujete. Pri chatbotih, vezanih samo na AI, to ni mogoče.
S chatbotom SecondEGO na spletnih straneh A1.si in bob.si smo uporabnikom omogočili hitrejše komuniciranje z nami. Uvedba chatbota nam je dodatno omogočila avtomatizacijo klicnega centra.
Kontakti, ki smo jih pred uporabo chatbota SecondEGO obdelovali ročno, se sedaj obdelajo avtomatsko. Zaradi tega se uporabniki izognejo čakanju na prostega agenta.
Za SecondEGO smo se odločili zaradi preproste postavitve inupravljanja ter najboljše jezikoslovne podpore za slovenski jezik.
V A1 Slovenija smo z izdelki Amebisa ter podporo izdelkom izredno zadovoljni. Vsakemu, ki želi vzpostaviti chatbota na svoji spletni strani priporočamo chatbota SecondEGO.
ZPIZ na svoji spletni strani ponuja informacije in storitve različnim uporabnikom, med katerimi so tudi starejši in uporabniki iz ranljivih skupin. Zato si stalno prizadevamo izboljševati dostopnost vsebin in storitev.
Med najpomembnejšimi orodji za povečanje dostopnosti sta tudi digitalni pomočnik SecondEGO in eBralec. SecondEGO uporabnikom pomaga hitreje poiskati vsebine in storitve, eBralec pa omogoča poslušanje besedil na spletni strani.
Obe storitvi so uporabniki dobro sprejeli. Digitalni pomočnik npr. pomaga pri iskanju vsebin do 1.000 uporabnikom dnevno.
Pomembna prednost obeh orodij je tradicionalno visoka jezikovna kompetenca podjetja Amebis, kar ima vrsto konkretnih prednosti pri izvedbi, upravljanju in uporabi tovrstnih orodij.
Spletna stran SID banke je zaradi obsežnosti vsebin in specifične ponudbe lahko za uporabnika težje obvladljiva. Da bi olajšali dostop do informacij in obiskovalcem omogočili vodenje po vsebinah smo na stran namestili Amebisovega digitalnega pomočnika SecondEGO.
S pomočnikom smo zelo zadovoljni, saj je le v enem mesecu uporabnikom podal več kot 1.300 odgovorov, s čimer je zagotovo izboljšal uporabniško izkušnjo naših strank, predvsem pa razbremenil sodelavke v klicnem centru, ki se zdaj lahko osredotočijo na kompleksnejša vprašanja strank.