Preverite, komu zaupate svoj denar?

Spoštovani, ste se že imeli opravka z neplačniki?

Da niste prejeli plačila za izdelke ali storitve ali pa ste ostali brez posojenega denarja? Ste komu že plačali izdelke ali storitve, ki jih nato niste nikoli prejeli. Poleg izgubljenega denarja ste vedno izgubili tudi veliko časa, predvsem pa živcev.

Verjetno ni odraslega Slovenca, ki se s problemom neplačnikov še ni srečal, pa naj si gre za zasebno ali poslovno življenje. V vsakem primeru moramo biti previdni, predvsem pa moramo vedeti, s kom imamo opravka.

Zato je priporočljivo preveriti, komu zaupamo svoj denar.

Pripomoček za preverjanje verodostojnosti fizičnih oseb še ne obstaja. Zanesti se boste morali na svojo intuicijo in priporočila ljudi, ki jim zaupate.

Pravne osebe pa lahko preverite z različnimi pripomočki. Med vsemi je najbolj zanesljiva in najpreprostejša za uporabo Teta Boni.

Na pametnih telefonih Teti Boni preprosto poveste, kaj želite. In to v slovenskem jeziku! Ne verjamete? Poglejte video!

Da je Teta Boni oz. BoniTeta zares zanesljiva, skrbi Coface. Coface je že 70 let vodilna svetovna družba na področju kreditnih tveganj in bonitetnih informacij podjetij.

Teta Boni

Da je Teta Boni tudi prijazna za uporabo, pa skrbi virtualni asistent SECONDEGO. Asistent SECONDEGO omogoča, da Teta Boni z vami komunicira v naravnem človeškem jeziku.

Virtualni asistent SECONDEGO

 

Brezplačno preizkusite Teto Boni.  Preizkusite jo čim prej, saj je število brezplačnih testnih licenc omejeno.

Za namestitev Tete Boni na Android telefon kliknite tukaj. iPhone uporabniki občasno preverite Apple Store – Teta Boni bo kmalu na voljo.

 

Želim vam mirno spanje in pošiljam BoniTetne pozdrave,
Anton Romšak

P. S.:
Vabim vas, da se prijavite na naše novice in nasvete. Že naslednja novica ali nasvet lahko reši vašo težavo.

Bi radi povečali prodajo in obenem znižali stroške poslovanja? Pokličite me, ali pa mi pišite, da vam pokažem, kako hitro in preprosto to naredite z virtualnim asistentom SECONDEGO.

Asistent SECONDEGO lahko na vaši spletni strani in v vaših spletnih ali mobilnih aplikacijah odgovarja na vprašanja uporabnikov. Asistent bo uporabniku postregel s podatki, mu našel in odprl iskano spletno stran ali dokument … Uporabniki bodo imeli pomoč na voljo takoj in kadarkoli – 24/7. Obenem bo SECONDEGO uporabnike nevsiljivo usmerjal na izdelke in storitve, ki vam prinašajo največ.